قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می‌کند.داروخانه مرکزی شهرک آپادانا با همه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و مندرج در سایت منطبق است.

در صورت تغییر شرایط و ضوابظ ما تمام تلاش خود را می نماییم تا به اطلاع شما برسانیم اما ای وظیفه شما است که همواره بخش قوانین و مقررات را مرور نمایید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

داروخانه آنلاین مرکزی شهرک آپادانا مجاز است در هر زمانی ثبت ، پردازش و ارسال را متوقف کند اما سفارش های ثبت شده تا آن زمان به دست مشتری میرسد.

مشتریان عزیز در هنگام ثبت اطلاعات موظف هستند به طور دقیق و صحیح اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایند.درصورت هرگونه اشتباه ،سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

پس از ثبت درخواست هزینه کالا، بسته‌بندی و ارسال از طریق درگاه‌های موجود در سایت دریافت می‌شود.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

مشتریان عزیز موظف هستند در هنگام دریافت کالا قبل از باز کردن بسته بندی ، مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده مطابقت دهند.

در صورتی که مشتری سفارش را به صورت ظاهری تحویل گرفت ، داروخانه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات ظاهری کالا ندارد.بدین منظور توصیه میشود قبل از امضا ، کالا را به طور دقیق بررسی کنید.

درصورتیکه کوچکترین ایرادی داشت ، کالا را تحویل نگرفته و به داروخانه مرکزی شهرک آپادانا اطلاع دهید.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل های غذایی و ورزشی

اطلاعات هر محصول آرایشی ، بهداشتی ، مکمل های غذایی و ورزشی صرفا برای اطلاع رسانی آن محصول است و هیچ گونه جنبه مشاوره ندارد.

همچنین ، نظرات کاربران در سایت تجربه یا اطلاعات شخصی فرد است و برای داروخانه آنلاین مرکزی شهرک آپادانا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

داروخانه آنلاین مرکزی شهرک آپادانا هیچ گونه مسئولیتی در قبال عوارض جسمی و بیماری های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ها از قبیل : حساسیت های پوستی ، جراحات و … ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوطه (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

قوانین تعویض محصولات

هدف اصلی داروخانه انلاین مرکزی شهرک آپادانا همواره رضایت و آسودگی مشتریان عزیز است.بدین منظور دریافت کالا توسط مشتری امکان پذیر است.

هدف ما ارسال کالا در کمترین زمان ممکن و سالم به دست مشتری است ولی تمامی محصولات داروخانه با سلامت فیزیکی و گارانتی می باشد.

شرایط بازپس گیری کالا:

1)وجود مشکل فنی

در صورت وجود هرگونه مشکل فنی (در صورت عدم استفاده) ایراد و آسیب را به به اطلاع پشتیبانی سایت رسانده تا نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد.

2)مغایرت محصول با سایت

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است  پس از دریافت محصول مغایرت را به اطلاع واحد رسانده و نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد.

3)انصراف از خرید

تا 24 ساعت قبل از ارسال کالا مهلت لغو کتلت می باشد. در غیر این صورت مطابق با قوانین مرجوعی اقدام می شود.

4)آسیب در اثر حمل

در صورت مشاهده هرگونه آسیب‌دیدگی فیزیکی بر روی محصول و یا در بسته‌بندی آن، پس از دریافت محصول، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد پشتیبانی رسانده تا نسبت به بازگشت محصول اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده امکان مرجوع کالا وجود ندارد.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!